Över 10.000 visade sidor

Champange Det är mycket stimulerande att så många numera besöker denna blogg. Jag började helt försiktigt i februari, men antalet besök kom först igång på allvar i juli. WordPress mäter ”visningar” och säger att antalet just nu är 10.687 st.

Ett annat sätt att mäta intresset är antalet kommentarer. De 64 artiklarna har kommenterats 216 gånger inkl mina egna svar.

De många insiktsfulla kommentarerna stimulerar mitt skrivande. Det har också modifierat min uppfattningar. De utgör en minst lika viktig del av bloggen som mina egna texter.

Nu är det dags för champagnen!

(PS Och denna dag blev det nytt besöksrekord på webben, flest besökare idag, flest besökare denn vecka och flest besökare denn månad – och den när bara 2/3 passerat )

En kommentar till Över 10.000 visade sidor

  1. alandalus skriver:

    Jag firar med dig – ser att jag passerat 10,000-strecket jag med (ligger på 10,210 visningar)🙂

Kommentera

