WordPress får högre prioritet

Under en period har jag prioriterat att publicera mig i Facebook  inklusive tre specialsidor

Facebook har sina fördelar, främst i att inlägg ofta snabbt ger respons. Men tyvärr är överblicken över vad man skrivit dåligt. Det går inte heller att i efterhand se kommentarer gjorda på andras inlägg. Kvaliteten på en del inlägg är också ganska låg. Det gäller säkerligen även några av mina egna.
Det andra jag prioriterat är Klimatfakta.info och den webben kommer fortsatt ha hög prioritet. Dessutom har jag ett nytt projekt igång, men dess framtid är oklar.

Men nu tänker jag primärt skriva i denna blogg.

Kommentera

